4/17/2016

What I`d wear

 COS shirt Mango jeans Asos flat shoes Dior sunglasses and lip gloss

Dzisiejszy post jest zupełnie inny niż wszystkie poprzednie, ale przyznam, że od dawna myślałam, żeby raz na jakiś czas opublikować tu właśnie takie zestawienia. Dwa komplety, które możecie teraz zobaczyć to moje aktualne must have. Kiedyś pisałam, że nie jestem typem osoby lubiącej ganianie po sklepach i szukanie w pewien sposób "na ślepo" ubrań. Zawsze zanim wybiorę się na zakupy robię porządny internetowy research i efektem tego ostatniego pragnę się dzisiaj z wami podzielić. Nie będę się rozpisywać na temat ponadczasowości białych koszul, czy porządnych dżinsów bo jest to chyba fakt wszystkim znany. Warto tylko nadmienić, że wystarczy dodać ciekawe dodatki i strój przestaje być zwyczajny i "taki jak u wszystkich". Natomiast zestaw poniżej to wariacja na temat łączenia trendów ubiegłych lat. Długo szukałam takiej koszuli i nie będę udawać, że nie ogarnęła mnie wielka radość, kiedy zobaczyłam efekty kolaboracji Alexy Chung i marki Mark&Spencer. Baletki na słupku, chociaż nie jest to ten model od Chloe, za którego oddałabym wiele, uważam,że są godnym odpowiednikiem. Przy zakupie ubrań nie gonię ślepo za obecnymi trendami ale staram się wybierać te, które będę mogła w swoich stylizacjach dobierać jeszcze przez kilka następnych sezonów i właśnie takie są te z dzisiejszych zdjęć. Mam nadzieję,że tego typu posty przypadną wam do gustu, tymczasem życzę wam spokojnego, niedzielnego popołudnia! See you!


Mark&Spencer shirt Top Shop mom jeans Vagabond block heels Chloe sunglasses

2 comments

  1. hey ! your post looks cool , but the thing is I don't really understand Polish. You described yourself in English so your blog's name is in English as well, but posts are in Polish (?). I only understood "must have" out of the whole post. That confused me tbh. Would be really great if you could translate your posts so more people could reach it.

    ReplyDelete
  2. Hey ! I used to think about writing in English a lot , and I decided that by the end of June I will translate latest posts and also I'll add " English column " in next posts. Stay tune !

    ReplyDelete