7/21/2016

CASUAL DENIM


Dzisiaj przychodzę do was z casualową stylizacją, która idealnie sprawdzi się w miejskich warunkach. Ostatnio bardzo polubiłam jeansowy motyw za jego uniwersalność i możliwość dobierania do niego wielu różnorodnych dodatków. Ponieważ upały ostatnio opuściły nasz kraj i dopiero teraz zaczynają nieśmiało o sobie przypominać to sukienka z długim rękawem i niezastąpione, klasyczne tenisówki zapewnią nam komfort spacerów. Oczywiście jak na mnie przystało podczas wyprzedaży nabyłam sukienkę, która pochodzi już z nowej kolekcji. Nigdy nie rozumiem tego fenomenu mojej osoby podczas zakupów, chociaż coraz bardziej skłaniam się ku teorii, że moja obsesja porządku i perfekcyjności (chociaż może powinnam to już nazwać chorobą?) ciągnie mnie w stronę czystych półek, z pięknie poukładanymi rzeczami, a nie do tych rejonów sklepu, które wyglądają jakby dopiero co eksplodowała tam bomba. Jednak z wybawieniem przychodzą mi podczas przecen strony internetowe i właśnie w ten sposób upolowałam widoczną na zdjęciach torebkę z prawdziwego zamszu, która musicie przyznać, odrobinę przypomina jedną z najpiękniejszych torebek ostatniego sezonu autorstwa domu mody Chloe. 

photos My boyfriend/ wearing:
Zara dress
Mango(%) bag
Converse shoes

1 comment

  1. Również nie lubię wybierać rzeczy z półek, na których panuje chaos wyprzedażowy... Na szczęście są sklepy internetowe ;-)

    ReplyDelete