8/22/2015

(another)BRICK IN THE WALL

brickandwhitshirt04 brickandwhitshirt01 brickandwhitshirt02 brickandwhitshirt06 brickandwhitshirt03 W końcu nastąpił ten dzień-ten(!) dzień kiedy wszystko działa jak należy, kiedy stopka nie atakuje potencjalnego czytelnika z każdej strony, a odnośnik do Instagramu rzeczywiście tam was przekierowuje. Stawiam kolejną cegiełkę w sferze blogosfery, mając nadzieje na stworzenie czegoś dającego mi wiele satysfakcji, a odbiorcom przyjemności. Założenie bloga od dłuższego czasu chodziło mi po głowie, a teraz w końcu mogę powiedzieć „tak, dopięłam swego!” .Moda-bo o niej głownie będzie tu mowa, nieodzownie dotyka nas każdego dnia, a gdy tylko zechcemy poświęcić jej odrobinę więcej czasu, okazuje się tematem rzeką, pełnym wiedzy, ciekawych historii i mnóstwa inspiracji.I wbrew powszechnie szerzącej się opinii (która na szczęście powoli zaczyna być faux pass) nie polega tylko na szczerzeniu się do obiektywu aparatu, w nowej bluzce z wyprzedaży .Oczywiście możemy spostrzegać ubiór tylko w ten sposób, bo po cóż na coś tak banalnego tracić więcej czasu. Ale nie w moim wypadku. Moda na równi z gotowaniem i podróżowaniem wypełniają moje życie, nadając mu smaku, a przede wszystkim pozwalając na rozwijanie siebie. Tak samo jak nie wyobrażamy sobie pizzy bez sera i ulubionych dodatków, tak samo nie przechodzi mi przez myśl, żeby ubrać pierwszą lepszą rzecz z o zgrozo zabałaganionej(!) szafy, związać włosy i modlić się, żeby za żadne skarby świata ktoś nie zauważył nas w tłumie. A teraz nim najwytrwalsi zasną bądź zatracą nerwy, zapraszam do obserwowania tego co postaram się aby jak najczęściej się tu pojawiało. Kończąc, trochę bardziej osobiście pragnę podziękować mojemu B za to, że w końcu wszystko wygląda tu dokładnie tak jak sobie wymarzyłam (wierzcie mi bądź nie, lecz mimo faktu iż komputer towarzyszy mi od najmłodszych lat, owej młodości pozostałam wierna i dokładnie na takim samym etapie umiejętności obsługi tej machiny pozostałam i na sam widok języków programowania, kodów html itp. mam ochotę uciec z płaczem), Marcie, tak po prostu za bycie najlepszym fotografem pełnym cierpliwości do modelki z epileptycznymi ruchami, oraz reszcie przyjaciół,a w szczególności Annie za wsparcie w dążeniu do celu.

photos Marta/ wearing:
New Look shirt
Levis shorts
Michael Kors sunglasses 

1 comment